Friday, July 25, 2008

Shimla


Nog even relaxen, morgen fietsen...

3 comments:

Anonymous said...

Hey!
Snap niet dat jullie de moeite nemen om zo'n site bij te houden..Maar ik moet zeggen dat het wel erg leuk is af en toe een fotootje te zien van hoe het daar is!!
Geniet nog even van de ontspanning en heel veel succes en plezier vanaf morgen!!
Ik ga nog even plat in de zon
XX Yvon

Anonymous said...

Leuk die foto's! Ik krijg het nog steeds benauwd als ik bedenk hoe jullie "vakantie vieren".........
Succes met de zemenlappen....
Groetjes, Barry.

Anonymous said...

Nu zitten jullie waarschijnlijk al op de fiets... Leuk om te zien waar jullie zitten en hoe het eruit ziet! Heel veel plezier en probeer het rustig aan te doen maar ja dat zal denk ik niet echt lukken, heel veel succes en groetjes Sas